Jau seniai buvo aišku, kad bene kiekvienas verslas tiesiog privalo keltis į internetą – jei ne visiškai, tai bent dalinai. Kiekvieno realaus fizinio verslo paslaugos ar produktai turi būti lengvai prieinami tiek realiame gyvenime, tiek ir internete. Jei kas nors šią taisyklę buvo užmiršęs, pramiegojęs, ar netgi specialiai praignoravęs, tai karantinas ir pasaulinė pandemija tapo labai geru priminimu. Uždraudus prekybą viskuo, išskyrus maisto prekes ir būtiniausias paslaugas, vienintelis būdas parduoti ir gauti pajamų liko internetas.
Gaila, tačiau vien turėti internetinę parduotuvę yra tikrai negana. Dažnas verslininkas galvoja, jog jam pakaks užsisakyti internetinį tinklapį, paleisti jį, o visa kita – tiesiog skaičiuoti pardavimus ir priimti internetu užsukančius klientus. Internetinės parduotuvės ar tinklapio sukūrimas tėra ledkalnio viršūnė. Tam, kad jūsų tinklapis būtų matomas ir pasiekiamas, patrauklus, kuriame žmonės norėtų apsipirkti ir išleisti savo pinigus, prireiks daug laiko ir įdirbio. Jums gerokai padėtų seo paslaugos. Iš tiesų, tai yra pirmasis dalykas, kurio turėtų imtis naujai paleisto internetinio projekto savininkas. Na, galbūt tai galėtų eiti kartu su google ads reklama – šios dvi priemonės nekliudo viena kitai, nors iš esmės yra labai skirtingos, galbūt net priešingos. Google ads reklama gali atvesti klientus jau pirmąją dieną, kadangi sumokėjus reklamų specialistui už reklamos sukūrimą ir paleidimą bei sumokėjus Google už pačią reklamą, klientai jau matys jūsų opciją tarp paieškos rezultatų ir galės užsukti. Tai yra greitas būdas gauti srauto į savo svetainę. Deja, kas greitai prasideda, tas greitai ir baigiasi – vos tik nustosite mokėti už reklamą, visas potencialių klientų srautas akimirksniu pradings. Priešingai yra su seo. Seo paslaugos reikalauja laiko – specialistai turi optimizuoti jūsų tinklapį, atlikti jo analizę, atlikti rinkos analizę ir išsiaiškinti patraukliausius raktažodžius, atlikti išorinę seo optimizaciją ir dar daugelį kitų dalykų. Šiuo atveju reikės mokėti tik už pačios optimizacijos darbus, Google korporacijai neliksite skolingas nei cento. Tiesa, tokia optimizacija rezultatus duos ne iš karto – priklausomai nuo nišos konkurencingumo, tai gali užtrukti nuo kelių savaičių iki ilgų mėnesių. Kita vertus, net ir nustojus optimizuoti tinklapį, jis vis tiek bent kurį laiką išlaikys aukštas pozicijas Google rezultatų puslapiuose, todėl tokiu būdu neišleisdami nė cento galėsite džiaugtis rezultatais. Tinklapio savininkui belieka nuspręsti koks yra jo verslo planas ir kuris iš šių metodų atrodo patraukliau.