Mobiliojo telefono pirkimas daugeliui pirkėjų sukelia įvairius klausimus. Kol vieni svarsto apie kainas ir kokybę, tai kiti nori pratęsti garantiją. Ar reikalingas tokiam pirkiniui garantinis, kuris yra pratęsiamas tam tikram laikotarpiui?
Kiekvienas pirkėjas pirkdamas mobilųjį telefoną turi dvejų metų laikotarpio garantinį, už kurį nereikia papildomai mokėti pinigus. Šiuo metu siūlomas papildomas telefono garantijos pratęsimas už kurį susimokama papildomai. Tai galimybė pratęsti garantinį iki 5 metų, priklausomai nuo mobiliojo telefono modelio ir garantiją pratęsiančios bendrovės sąlygų. Apie viską galima sužinoti pas pardavėją arba ieškant garantinio pratęsimo bendrovių.
Ne visi renkasi tokią paslaugą, todėl verta pagalvoti ar jums tokia paslauga reikalinga. Šiuo metu dalis pirkėjų nepratęsia garantijos, o kita dalis tai daro. Kiekvienas pirkėjas turi viską gerai apgalvoti ir spręsti ar jam reikalinga tokia paslauga. Pavyzdžiui, pirkėjas pirkdamas brangiai kainuojantį mobilųjį telefoną renkasi garantinį, kuris yra pratęstas.
Sugedus mobiliam telefonui per garantinį laikotarpį pirkėjui nebus išlaidų, nes viskas bus apmokėta už jį. Tuo tarpu kitas pirkėjas nesirenka pratęstos garantijos ir sugedus brangiai kainuojančiam telefonui remonto išlaidomis reikės rūpintis pačiam. Tik pagalvokite, jei mobilus telefonas nepataisomas, tai išlaidos bus tikrai didelės. Tokiu atveju, kai kaina, kurią sumokėjo pirkėjas už telefoną yra didelė, tai tikrai apsimoka rinktis garantijos pratęsimą. Jei perkamas pigus telefonas, tai reikia patiems pagalvoti ar apsimoka pratęsti garantiją.
Bet kuriuo atveju telefono garantijos pratęsimas yra puiki paslauga tiems, kurie nori ramiai gyventi ir neturėti finansinių rūpesčių dėl gedimų, remonto ar naujo telefono pirkimo, ir pan.
Kiekvienas pirkėjas turi individualiai spręsti ar jo perkamas mobilus telefonas yra tas pirkinys, kuriam reikia tęsti garantiją. Kaip matome iš pavyzdžių, kai kuriais atvejais tikrai apsimoka tai daryti, o kai kuriais ne.
Šiuo metu pratęsti garantiją nėra sunku. Jei nusprendėte, kad jums ši paslauga tikrai reikalinga, tai reikia žinoti, kad garantinis gali būti pratęstas parduotuvėje, kurioje perkate arba galima surasti bendroves, kurios teikia šią paslaugą. Ieškoti tokios bendrovės, kuri siūlo tęsti garantiją, reikia tais atvejais, kai parduotuvė, kurioje perkate nesiūlo tokios paslaugos arba norite sužinoti kainas, kai jums netinka siūloma parduotuvės kaina už garantijos laikotarpio pratęsimą. Bet kuriuo atveju tokias paieškas labai paprasta atlikti internetu. Tai leis greitai sužinoti, kiek kainuos tokia paslauga ir pasirinkti tinkamą.